Space Donkey

Abduction Wild

Abduction Wild kan kun optræde i hovedspillet på tromle 2-6.

Når Wild er med i en gevinst, bliver den i spillet og forstærkes til næste drop. Wild-symbolet vil bevæge sig nedad og bortføre alle normalt betalende symboler og øge sin multiplikator med en for hvert fjernet symbol.

Multiplikatoren tæller som antallet af symboler på den pågældende position.

HELLFIRE

I hovedspillet kan helikoptersymboler optræde på tromle 2-5.

3 eller flere helikoptersymboler udløser Hellfire-funktionen. Det første helikoptersymbol skyder i én retning, det andet skyder i to retninger og så videre. Helikopterens multiplikator vil blive føjet til alle Wild-symboler og normalt betalende symboler i den pågældende retning.

Hver helikopters mutliplikator vil være i intervallet 2-10. Multiplikatoren tæller som antallet af symboler på den pågældende position.

HIDE N' SEEK

Landing af 3 Scattersymboler vil udløse Hide N' Seek. Scatters konverteres til fælder i et 6x6 gitterområde, hvor områdets kanter er forbundet med de modsatte kanter. Hver tur viser to værdier: "Retning" og "Skridt", som får aben til at bevæge sig rundt og indsamle værdierne fra kisten. Aben stopper med at gå videre, når den mister sit liv.

Aben starter med 3 liv. Aben og alien mister et liv, når de møder hinanden eller går i en fælde. Fælden fjernes, når aben går ind i den, i modsætning til alien.

Når aben bevæger sig hen over en position, udløser/indsamler den evne, som det pågældende symbol har. Fjernede symboler vil udløse et drop på tromlen, så nye symboler kan droppe ind. Fældesymboler dropper ikke.

Nedenstående symboler er tilgængelige i denne tilstand:

Fælder: Tager ét liv fra aben og forsvinder
Grå kiste: Giver et ekstra liv, en multiplikatorværdi, en opgradering til Seek N' Destroy eller ingenting.
Gylden kiste: Giver multiplikatorværdi
Teleport: Kommer fra en grå kiste og udløser omgående Seek N' Destroy.
Alien: Tager ét liv fra aben
Magiker: Giver den samlede sum af alle visuelle gyldne kister
Konge: Ganger værdierne på de gyldne kister med en tilfældig multiplikator (fra 2-10)
Prinsesse: Indsamler værdi fra tilstødende grå og gyldne kister fra alle retninger og dræber tilstødende alien
- Prinsesse vil påvirke tilstødende positioner i nedenstående rækkefølge;
venstre>> op til venstre>> ned til venstre>> højre>> op til højre>> ned til højre>> op>> ned
Stenmonster: Påvirker disse 3 symboler på tilfældige positioner – gylden kiste-multiplikatoren bliver fordoblet, grå kiste åbner sig, og alien bliver dræbt.

Aliens egenskaber:
- Bevæger sig ét skridt i retning af aben, når denne har bevæget sig.
- Når den når aben: Tager ét liv fra aben og forsvinder.
- Hvis den når aben: Lægger kiste-multiplikatoren til sin værdi.
- Hvis den når magiker, konge, prinsesse eller stenmonster:: Den lægger x1 til sin værdi
- Hvis den når fælde: Den dør og efterlader en gylden kiste op sin startposition. Derefter spreder den sin værdi ligeligt til gyldne kister, der støder op til fælden, eller beholder hele værdien. Alien efterlader intet, hvis det ikke har nogen værdi.
- Hvis den dræbes af prinsesse eller stenmonster: Samme adfærd som hvis den lander på en fælde, men den spreder snarere sin værdi ligeligt til gyldne kister, der støder op til dens startposition.
- Når alien er forsvundet, kan den dukke op igen i kommende laviner og tage værdien af det symbol, den kommer frem på.

Når teleport opdages, slutter funktionen med det samme, og Seek N' Destroy udløses. Abens ekstra liv (ud over 1) konverteres til ekstra abeskjold(e) i Seek N' Destroy.

SEEK N' DESTROY

Hvis du får 4 Scatters, udløses Seek N' Destroy. Hver ekstra Scatter giver et ekstra abeskjold.

Aliens bevæger sig i retning af aben for hver tur på et gitter med 5 rækker og 6 kolonner, tilfældig multiplikator (1-10) oven på kolonne 2-6. Aben hopper til en tilfældig række for hver tur og affyrer et våben for at dræbe aliens og i sidste ende ødelægge deres moderskib.

For hver tur kommer en alien med en multiplikator ind fra alle vandrette affyringsrør. Når den er dræbt, ganges dens værdi med kolonnens multiplikator, hvorefter den tildeles.

Aliens kan have forskellige mængder af liv. Udover aliens kan der også dukke Booster-symboler op i affyringsrøret, som giver et skjold eller en våbenopgradering.

Funktionen slutter, når aben ikke har flere liv, eller når Monkeypendence Day udløses.

Hver turfase:
- Aben bevæger sig til en tilfældig række
- Aliens/Booster-symboler rykker et skridt til venstre
- Affyringsrør udklækker en ny bølge af aliens
- Et tilfældigt våben vælges, som aben affyrer lige frem.
- En eventuel dræbt aliens værdi(er) tildeles efter at være ganget med den tilsvarende kolonnemultiplikator.

Forskellige våben:
Link-pistol: Tager ét liv fra alle aliens af samme slags. Hvis der ikke er en alien til stede, skyder den mod 1/2 affyringsrør. Skyder to gange, hvis den opgraderes.
Laserpistol: Tager ét liv fra alle aliens i samme række inklusive affyringsrøret. Dræb også Aliens i tilstødende rækker, hvis den opgraderes.
Atombombe: Tager ét liv fra alle aliens i én kolonne. Hvis der ikke er nogen alien til stede, vil den også skyde mod de nærliggende affyringsrør. Skyder to gange, hvis den opgraderes.
Railgun: Dræber en alien. Skyder to gange, hvis den opgraderes.

Affyringsrøret har 3, 4, 5, 4 og 3 liv (startende fra øverste række). Hver våbenaffyring tager ét liv fra affyringsrøret og fra Mothership. Når et affyringsrør ødelægges:
- Der tildeles 100 gange indsatsen for hvert affyringsrør.
- Ødelægger alle Aliens i de tilstødende rækker og tildeler deres værdier.
- Når et affyringsrør er ødelagt, vil det ikke udklække nye aliens.

Når aliens når den venstre kant af affyringsrøret på samme række som aben, vil aliens tage ét skjold/liv fra aben. I dette tilfælde giver Booster-symboler et skjold eller en våbenopgradering.

Monkeypendence Day
Mothership har 25 liv, som reduceres med et, hver gang et affyringsrør bliver skudt. Når Mothership eller alle affyringsrørene er ødelagt, slutter bonusrunden, og der tildeles en tilfældig multiplikator (5, 10, 15, 20), som ganges med den akkumulerede bonusgevinst.

SAFE WORD

Spillets maksimale udbetaling er 14649 gange basisindsatsen.

Når den samlede gevinst overstiger dette beløb, så afsluttes spillerunden, og 14649 gange basisindsatsen tildeles.

46656 MÅDER AT VINDE 

Gevinster beregnes ved at multiplicere værdien af symbolet i udbetalingstabellen og antallet af måder for gevinstsymbolet. Kun den højeste gevinst pr. indsats udbetales.

En vinderkombination bestående af det samme symbol udbetales fra venstre mod højre. En funktionsfejl gør alle gevinster ugyldige.

Spilleregler

    • Space Donkey er en videospillemaskine med følgende funktion(er):

- Abduction Wild

- Hellfire

- Hide N' Seek

- Seek N' Destroy

- Safe Word

  • Videoslot med 14 symboler, 6 ruller og 6 rækker.
  • Det teoretiske afkast for spillerne i dette spil er 96,07 %.
  • Det teoretiske afkast for spillerne for Hide n' Seek-funktionskøb er 96,10 %.
  • Det teoretiske afkast for spillerne for Seek n' Destroy-funktionskøb er 96,26 %.
  • Det teoretiske afkast for spillerne for Lucky Draw-funktionskøb er 96,40 %.
  • 46656 måder at vinde som standard (se gevinstoversigten for mere info).
  • Et Wild-symbol erstatter ethvert betalingssymbol.
  • Vindende kombinationer og udbetalinger sker i henhold til gevinstoversigten.
  • Sammenfaldende gevinster på flere kombinationer udbetales.
  • Et Wild-symbol erstatter den højest mulige vindende kombination i henhold til gevinstoversigten.
  • Alt afhængig af spiltilstanden (hovedspillet eller en af bonustilstandene) anvendes der forskellige rullekonfigurationer.
  • Den simulerede maksimale udbetaling er 14649 gange indsatsen (1:10000000 runder).
  • Alle symboludbetalingsværdier i udbetalingsskemaet vises i samme valuta som indsatsen.
  • Funktionsfejl annullerer alle gevinster.
  • Fejlfunktion på spillets hardware/software; alle berørte indsatser bliver refunderet.
  • Spilrunder, der ikke er afsluttet inden for 90dage, lukkes automatisk. Eventuelle indtjente gevinster under pågældende runde vil blive udbetalt. Disse runder kan ikke genspilles.
  • Spilrunder med en gevinst, der kan spilles med, og som ikke er færdig inden for 24timer, lukkes automatisk. Eventuelle akkumulerede gevinster i løbet af denne spilrunde vil blive udbetalt.
  • Autospil spiller automatisk det valgte antal runder, eller indtil eventuelle avancerede autospil-indstillingskriterier er opfyldt.
  • Når du ændrer autospil-indstillinger under en spillerunde, træder alle indstillinger i kraft når spilrunden eller funktionen er gennemført.
  • Nogle autospil-funktioner kan være obligatorisk i visse jurisdiktioner.
  • Når du spiller med kryptovaluta, nulstilles uafsluttede spilrunder og tilstande automatisk efter 24 timer. Eventuelle akkumulerede gevinster i denne runde udbetales.

Seneste opdatering: 15-12-2023