Circus

Spillets mål:

Circus er en femhjuls-spilleautomat med 20 betalingslinjer og 16 bonusspil. Tre eller flere spredte cirkusteltsymboler hvor som helst udløser et af de 16 bonusspil. I starten af spillet (når spillet åbnes), skal spilleren vælge en rolle ud af de fire roller, som er tilgængelige på skærmen med valg af rolle. Spilleren kan ændre rolle i selve spillet. Hver enkelt rolle er afhængig af andre. Når et bestemt bonusspil spilles for en bestemt rolle, kan det ikke spilles igen, før alle 16 bonusspil er spillet for den pågældende rolle.

Sådan spiller du:

  • Angivelse af 'LINJER': Der er som standard valgt 20 linjer. Du kan ændre linjerne ved at klikke på knapperne < og="">, der findes til venstre og til højre for indikatoren 'LINES' på spilskærmen. Valgte linjer oplyses, mens ikke-valgte linjer forbliver mørke. Spilleren kan også vælge/fravælge linjer ved at klikke på det ønskede linjenummer ud for linjerne.
  • Angivelse af 'INDSATSER': Når du går ind i spillet, angives der en standardindsats på 0,25 EUR pr. linje for alle 20 linjer, hvilket giver en samlet indsats på 5 EUR. Du kan vælge at forøge eller reducere indsatsen pr. linje ved hjælp af knapperne < og="">, der findes til venstre og til højre for indikatoren 'BET' på spilskærmen. Hvis din spilsaldo er mindre end 5 EUR, tilpasses indsatsen automatisk til det næsthøjeste mulige beløb.
  • Maks. indsats: Klik på 'MAX BET' for at spille med 20 linjer og 50 EUR pr. linje. Denne mulighed er kun aktiv, hvis din spilsaldo er stor nok.
  • Antallet af valgte linjer ganges med "indsats pr. linje", og det samlede indsatsbeløb vises i måleren 'TOTAL BET', som er placeret nederst til venstre i spilskærmen.
  • RULES: Du kan gennemse spillereglerne ved at klikke på knappen 'RULES' til venstre for hjulene over måleren 'TOTAL CREDITS'. Du kan få vist bonusreglerne ved at klikke på knappen 'BONUS RULES'. Du kan vende tilbage til spillet ved at klikke på knappen 'BACK TO GAME'.
  • 'GEVINSTOVERSIGT': Du kan få vist 'GEVINSTOVERSIGT' ved at klikke på knappen 'GEVINSTOVERSIGT', der er placeret under knappen 'RULES' på spilskærmen. Hvis du vil udregne udbetalingen, skal du gange den pågældende gevinst med indsatsen pr. linje. Bemærk, at hvis du vil udregne udbetalingen for det spredte cirkusteltsymbol, skal du gange den pågældende gevinst med den samlede indsats. Du kan vende tilbage til spillet ved at klikke på knappen 'BACK TO GAME'.
  • SPIN: Klik på SPIN for at dreje hjulene.
  • Når hjulene stopper, vil eventuelle vinderkombinationer på de valgte linjer og eventuelle spredte gevinster blive tilskrevet i henhold til gevinstoversigten.
  • Resultat: Eventuelle gevinster angives ved, at deres betalingslinjer bliver oplyst og symbolerne bevæger sig, eller i tilfælde af en spredt gevinst ved, at det tilsvarende symbol bevæger sig. Gevinsterne for de individuelle linjer vises ud for hver linje med gevinst.
  • PAID: Det samlede gevinstbeløb vises i tickerområdet under de fem hjul.
  • Klik på 'SPILLOGGER' for at få vist logfiler over de spil, du har spillet.
  • Klik på 'RE-BUY' for at købe flere kreditter til spillet fra din Danske Spil Account variale.
  • Klik på 'EXIT GAME' for at forlade spillet og vende tilbage til lobbyen.
  • Spillereglerne er identiske både med rigtige penge og med fiktive penge.
  • Rollevalg: I starten af spillet (når spillet åbnes), skal spilleren vælge en rolle ud af de fire tilgængelige roller. Spilleren kan til enhver tid ændre rollen inde fra spillet, når det ikke er i gang. Du kan ændre rollen ved at bevæge musen over billedet af rollen i øverste venstre hjørne af spilskærmen. Der vises en kort historie om personen ved knappen 'CHANGE CHARACTER' i bunden. Klik på denne knap for at vende tilbage til skærmen med rollevalg.
  • Hver rolle har fire evner: Styrke, mod, balance og underholdningsevne. Hver rolle har en kerneevne (hovedevne) som følger.
    • FENCHURCH – Hans kerneevne er styrke.
    • IGGY – Hans kerneevne er mod.
    • NADIA – Hendes kerneevne er balance.
    • HR.BLINKY – Hans kerneevne er underholdningsevne.

    Hver rolle får som standard 2 point for sin evne. Evnepoint vises i øverste højre hjørne af spilskærmen. Evnepoint vises også på skærmen med rollevalg.
    Der er to måder, hvorpå man kan øge evnepoint:

    1. Ved at fuldføre en VELLYKKET bonusrunde, som er relateret til den pågældende evne. Der er 16 bonusspil i dette spil: Fire bonusspil for styrke, fire bonusspil for mod, fire bonusspil for balance og fire bonusspil for underholdningsevne. Du kan se, hvilke bonusspil der hører til hvilken evne, på skærmen med bonusregler.
    2. Når et bestemt symbol, som er relateret til den pågældende evne, vises HVOR SOM HELST på skærmen.
  • Hver rolle og hans eller hendes evnepoint bevares, selvom spillet lukkes og/eller spilleren logger ud.
  • Når en bestemt evne har nået maksimum (20 point), og hvis det respektive evnesymbol vises på hjulene, og/eller spilleren fuldfører et eller flere bonusspil, som er relateret til den pågældende evne, tildeles der ikke yderligere point for den pågældende evne, før alle fire evner når op på 20 point hver, og alle 16 bonusspil er fuldført, hvilket nulstiller alle evnepoint til deres standardværdier.
  • Hver rolle har 16 kapitler i sin historie. Som standard er kapitel 1 tilgængeligt, og de øvrige 15 er låst. Hver gang et bonusspil gennemføres, låses et nyt kapitel op (bortset fra det første bonusspil, der gennemføres, som ikke låser et kapitel op). Når alle 16 bonusspil er gennemført og nulstillet, låses alle 15 kapitler igen, og kun det første kapitel forbliver ulåst.
  • Evnemultiplikator: Alle gevinster (undtagen gevinster for bonusspil) ganges med den evnemultiplikator, der vises i øverste højre hjørne af spilskærmen. Multiplikatoren starter fra 1 og øges til 5. Denne multiplikator stiger i trin, der afhænger af multiplikatoren. Eksempel: Hvis tre evner har nået multiplikatorværdien 2, og en evne har nået multiplikatorværdien 1,5, er den endelige multiplikator 1,5. Andre eksempler: Når alle fire evner har 2 point hver, øges evnemultiplikatoren til 1,5, og når alle fire evner har fire point hver, øges evnemultiplikatoren til 2.
    Evnemultiplikatoren er rollespecifik og bevares sammen med rollen og hans/hendes evnepoint. Evnemultiplikatoren nulstilles tilbage til 1, når alle fire evner har nået 20 point, og alle 16 bonusspil er gennemført.
    Beløb på 0,005 USD og derover rundes op, og beløb under 0,005 USD rundes ned til den nærmeste valutaenhed.
  • Udløsning af bonusspil: Tre eller flere spredte cirkusteltsymboler hvor som helst på hjulene udløser et af de 16 bonusspil. Et bonusspil, der gennemføres med succes, udløser en kontantpræmie og øger det respektive evnepointtal med 1. Et bonusspil, der ikke gennemføres med succes, udløser kun en kontantpræmie. Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet. Når bonusspillet er slut, vises resultatskærmen med gevinstbeløbet for bonusspillet. Klik på knappen 'CONTINUE' for at vende tilbage til skærmen med hovedspillet.
  • Gentag indsats/rediger indsats: Hvis du allerede har foretaget din indsats, overføres de valgte indstillinger automatisk til næste spin. Du skal blot klikke på 'SPIN' for at spille med den samme indsats igen. Hvis du vil ændre din indsats, skal du bruge knapperne < og=""> til venstre og højre for indikatorerne 'BET' og 'LINES', som forklaret ovenfor.
  • Samlede kreditter: Den spilsaldo, du har tilbage, når du har foretaget den ønskede indsats, vises i måleren 'TOTAL CREDITS'.
  • Din aktuelle spilsaldo er summen af beløbene, der fremgår i målerne 'TOTAL CREDITS' og 'TOTAL BET'.
  • 'AUTO-SPIN': Du kan benytte dig af denne funktion til at vælge blandt de forskellige muligheder for "håndfri" betjening af spillet. Valgmulighederne under denne funktion er:
    • Antal spin: Spillet gennemløber automatisk det antal spin, der er valgt i rullemenuen.
    • Spin indtil gevinst er lig med eller mere end: Spillet kører automatisk, indtil præmiebeløbet er lig med eller overstiger det beløb, der er valgt i rullemenuen.
    • Spin indtil gevinst: Spillet kører automatisk, indtil næste sejr forekommer.
    • Spin indtil bonusrunde udløses: Spillet kører automatisk, indtil den næste bonusrunde udløses.
    • Spin indtil min saldo overstiger eller er lig med: Spillet kører automatisk, indtil spillesaldoen er større end eller lig med det angivne beløb. Bemærk, at "spilsaldo" betyder summen af beløbene under målerne 'TOTAL CREDITS' og 'TOTAL BET'.
    • Spin indtil min saldo ryger under eller er lig med: Spillet kører automatisk, indtil spillesaldoen er mindre end eller lig med det angivne beløb. Bemærk, at "spilsaldo" betyder summen af beløbene under målerne 'TOTAL CREDITS' og 'TOTAL BET'.
    • Spil hurtigere: Denne valgmulighed giver dig mulighed for at spille hurtigere end normalt ved at mindske pausetiden. Du skal have valgt mindst én af de andre tilgængelige Auto-spin-valgmuligheder for at spille med denne valgmulighed.
  • Klik på knappen 'STOP SPIN' for at deaktivere AUTO-SPIN. Når 'AUTO-SPIN' er i gang, kan du afbryde spillet ved at klikke på knappen 'STOP SPIN'. Hvis et spin er i gang, vil 'AUTO-SPIN' blive stoppet, når det igangværende spin er færdigt. Ellers stoppes 'AUTO-SPIN' med det samme, og det normale spil genoptages.

Spilleregler:

  • Spil 1 til 20 linjer.
  • LINJER kan ændres ved hjælp af knapperne < og="">.
  • INDSATS kan ændres ved hjælp af knapperne < og="">.
  • SPIN starter spillet med den aktuelle INDSATS og de aktuelle LINJER.
  • BET MAX vælger 20 linjer og maksimal indsats pr. linje.
  • Udbetalinger vises i GEVINSTOVERSIGT.
  • Betalingslinjegevinster ganges med indsatsbeløbet pr. linje.
  • Det højeste gevinstbeløb på hver valgte betalingslinje udbetales.
  • Sammenfaldende gevinster på forskellige oplyste linjer lægges alle sammen til din saldo.
  • Spredte gevinster ganges med den samlede indsats og lægges til betalingslinjegevinsterne.
  • Gevinster forekommer kun på de valgte betalingslinjer, bortset fra det spredte cirkusteltsymbol, som udløser gevinst hvor som helst.
  • Bonusgevinster lægges til de spredte gevinster og betalingslinjegevinsterne.
  • Samtlige symboler giver kun gevinst fra venstre mod højre, bortset fra det spredte cirkusteltsymbol, som giver gevinst hvor som helst.
  • Domptørjokersymboler vises kun på hjul 1, 2, 3, 4 og træder i stedet for alle andre symboler og fungerer kun samme med alle andre symboler, bortset fra det spredte cirkusteltsymbol.
  • Tekniske fejl annullerer alle udbetalinger og spil.

Games funktion:

Herunder finder du alle games og deres funktioner.

  • Farepyramiden: Spillerens rolle holder en menneskepyramide oppe. Spilleren vælger et sted, som den næste akrobat skal hoppe op på. Spilleren får højst ni chancer for at danne pyramiden.
    • Hver akrobat udløser en kontantpræmie, uanset om akrobaten får pyramiden til at vælte eller ej.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
    • Hvis alle akrobater hopper, uden at pyramiden vælter, er bonusspillet vellykket.
    • Hvis pyramiden vælter i et af de ni tilfælde, er bonusspillet mislykket, og det afsluttes. Spilleren tildeles de sammenlagte kontantpræmier.
    • Et vellykket bonusspil udløser et point for styrke sammen med de sammenlagte kontantpræmier.
  • Den menneskelige kanonkugle: Spilleren vælger, hvor meget krudt der skal bruges i kanonen. Spillerens rolle skydes herefter på tværs af cirkusmanegen. Målet er at lande i sikkerhedsnettet.
    • Spilleren skal vælge en af tre krudtmuligheder.
    • Kanonen begynder at bevæge sig.
    • Klik på knappen 'FIRE'.
    • Klovnen tænder lunten, og kanonen fyres af.
    • Spillerens rolle skydes på tværs af cirkusmanegen i retning mod sikkerhedsnettet.
    • Hvis rollen lander i sikkerhedsnettet, er bonusspillet vellykket, og der tilføjes et evnepoint for mod. Spilleren tildeles desuden en kontantpræmie.
    • Hvis rollen ikke rammer sikkerhedsnettet, er bonusspillet mislykket, og spilleren får kun tildelt kontantpræmien.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
  • Klovnebilen: Spilleren vælger fem klovne, der skal ind i bilen.
    • Spilleren vælger fem klovne.
    • Hver enkelt klovn går hen til bilen og ind i den.
    • Hver af de valgte klovne udløser en kontantpræmie.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
    • Når alle fem klovne er inde i bilen, kører bilen af sted.
    • Hvis bilen stadig er hel, er bonusspillet vellykket, og der tildeles et point for underholdningsevne sammen med de sammenlagte kontantpræmier.
    • Hvis bilen går i stykker, er bonusspillet mislykket, og spilleren får kun tildelt de sammenlagte kontantpræmier.
  • Kryds rædslens line: Rollen skal køre på cykel over en line til en sikker platform.
    • Spilleren trækker tilbage og frigør stemplet.
    • Klovnen sparker personen på cyklen.
    • Bonusspillet er vellykket, hvis personen stopper på den sikre platform.
    • Bonusspillet er mislykket, hvis personen falder af linen.
    • Hvis bonusspillet er vellykket, tildeles et point for balance sammen med kontantpræmien.
    • Hvis bonusspillet er mislykket, tildeles kun kontantpræmien.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
  • Kast med perfekte lagkager: I dette bonusspil kaster spilleren lagkager mod forskellige klovne.
    • Spilleren vælger en klovn, som han eller hun vil skyde en lagkage imod.
    • Lagkagen vil enten ramme målet eller skyde forbi.
    • Hver lagkage, der kastes, udløser en kontantpræmie, uanset om den rammer målet eller ej.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
    • Spilleren får i alt tre lagkager at kaste med.
    • Hvis alle tre lagkager rammer målet, er bonusspillet vellykket, og der tildeles et evnepoint for underholdningsevne sammen med de sammenlagte kontantpræmier.
    • Hvis en eller flere af lagkagerne ikke rammer målet, er bonusspillet mislykket, og det afsluttes. Spilleren vinder kun de sammenlagte kontantpræmier.
  • Straffens smertetræk: Personen skal trække en tung genstand over en vis afstand. Tryk uafbrudt på tasterne Z og X på tastaturet for at flytte personen.
    • Spilleren vælger en genstand blandt de tilgængelige valgmuligheder.
    • Spilleren skal trykke uafbrudt på tasterne Z og X på tastaturet for at trække genstanden hen over banen.
    • Hvis personen når hen til slutlinjen, er bonusspillet vellykket, og spilleren tildeles et evnepoint for styrke samt en kontantpræmie.
    • Hvis personen falder, mens vedkommende trækker, er bonusspillet mislykket, og spilleren får kun tildelt en kontantpræmie.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
  • Dødsdromen: Personen skal køre igennem ildringen på motorcykel og lande på den anden side.
    • Man kan se motorcyklen gasse op.
    • Spilleren skal trykke på knappen 'GO'.
    • Personen kører herefter ned ad rampen og foretager et hop.
    • Hvis personen lander på den anden sider, er bonusspillet vellykket.
    • Hvis bonusspillet er vellykket, tildeles et evnepoint for mod samt en kontantpræmie.
    • Hvis et bonusspil er mislykket, tildeles spilleren kun en kontantpræmie.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
  • Den tårnhøje trapez: To trapezartister på trapezer – den ene trapezartist holder spillerens rolle. Personen hopper mellem de to trapezartister og vinder en kontantpræmie for hvert hop, uanset om det er vellykket eller ej.
    • Spillerens rolle holdes af en af trapezartisterne, og de to svinger frem og tilbage.
    • Spilleren skal trykke på 'GO' for at hoppe mellem de to trapezartister.
    • Hvert hop udløser en kontantpræmie.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
    • Spilleren kan højst hoppe tre gange.
    • Hvis alle tre hop er vellykkede, er bonusspillet vellykket, og der tildeles et evnepoint for balance sammen med de sammenlagte kontantpræmier.
    • Hvis spillerens rolle falder, er bonusspillet mislykket, og det afsluttes. Spilleren tildeles kun de sammenlagte kontantpræmier.
  • Udbryderkongen: Personen bindes og hænges ud over en beholder fuld af elektriske ål, mens et stearinlys brænder det reb, den pågældende hænger i. Tryk uafbrudt på tasterne Z og X på tastaturet for at forsøge at bryde ud.
    • Spillerens rolle bindes og hænges ud over beholderen.
    • Tryk uafbrudt på tasterne Z og X på tastaturet for at forsøge at bryde ud.
    • Bonusspillet er vellykket, hvis personen bryder ud og springer ned på gulvet, inden lyset brænder rebet over.
    • Bonusspillet er mislykket, hvis lyset brænder rebet over, og personen falder ned i beholderen.
    • Et vellykket bonusspil udløser et evnepoint for mod samt en kontantpræmie.
    • Hvis bonusspillet er mislykket, tildeles spilleren kun en kontantpræmie.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
  • Løvetæmmeren: Spillerens rolle anbringer sit hoved i løvens gab.
    • Klik på knappen 'INSERT HEAD' for at anbringe personens hoved i løvens gab.
    • Personens hoved bliver i løvens gab til:
      1. Du klikker på knappen 'REMOVE HEAD'.
        Du kan når som helst klikke på knappen 'REMOVE HEAD'. Når du klikker på denne knap, bider løven, og personen vil enten nå eller ikke nå at trække hovedet ud af dens gab, før den lukker det.
      2. Løven begynder at kede sig og bider.
        Hvis spilleren ikke klikker på knappen 'REMOVE HEAD', vil personens hoved blive i løvens gab, indtil løven begynder at kede sig og bider. Når løven bider, vil personen automatisk forsøge at trække hovedet ud af dens gab, før den lukker det.
    • For hver tre sekunder hovedet er i løvens gab, føjes der en kontantpræmie til din samlede gevinst. Der tildeles også en kontantpræmie, når løven bider, uanset om personen når at trække hovedet ud af dens gab, før den lukker det, eller ej.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
    • Hvis personen når at trække hovedet ud, før løven bider og lukker gabet, er bonusspillet vellykket, og der tildeles et evnepoint for mod sammen med de sammenlagte kontantpræmier.
    • Hvis personen ikke når at trække hovedet ud, før løven lukker gabet, er bonusspillet mislykket, og der tildeles kun de sammenlagte kontantpræmier.
  • Rideturen: Spillerens rolle rider på en hest og udfører akrobatiske numre, som vælges af spilleren.
    • Spillerens rolle vises på hesteryg.
    • Spilleren vælger et akrobatisk nummer, som rollen udfører.
    • Spilleren vælger to numre ud af de tre tilgængelige numre.
    • Der tildeles en kontantpræmie for hvert nummer, uanset om personen udfører nummeret med succes eller ej.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
    • Hvis begge numre udføres med succes, uden at personen falder af hesten, er bonusspillet vellykket, og der tildeles et evnepoint for balance samt de sammenlagte kontantpræmier.
    • Hvis personen falder af hesten under et nummer, er bonusspillet mislykket og afsluttes, og spilleren får kun tildelt de sammenlagte kontantpræmier.
  • Muskelmaskinen: Spilleren bruger et af de tilgængelige redskaber til at ringe med klokken foroven.
    • Spilleren vælger et af de tilgængelige redskaber.
    • Spilleren får kun én chance.
    • Hvis klokken rammes/ringer, er bonusspillet vellykket, og der tildeles et evnepoint for styrke sammen med en kontantpræmie.
    • Hvis den ikke rammes, er bonusspillet mislykket, og spilleren tildeles kun en kontantpræmie.
  • Den mirakuløse tryllekunstner: Spillerens rolle er klædt som en tryllekunstner og vælger genstande i en magisk hat. Spilleren har tre chancer i dette bonusspil.
    • Spilleren klikker på den magiske hat, og der trækkes en genstand op af hatten. Hver genstand, der trækkes op af hatten, udløser en kontantpræmie.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
    • Hvis personen trækker en buket blomster eller en kanin op af hatten, er spillet vellykket.
    • Hvis personen trækker noget andet end en blomsterbuket eller en kanin op af hatten, er bonusspillet mislykket og afsluttes, og spilleren får kun tildelt de sammenlagte kontantpræmier.
    • Et vellykket bonusspil udløser et evnepoint for underholdningsevne samt de sammenlagte kontantpræmier.
  • Den muntre jonglør: Spillerens rolle skal jonglere med forskellige genstande, mens han eller hun cykler.
    • Bonusspillet starter med, at personen hjuler rundt på en cykel og jonglerer med tre små bolde.
    • Spilleren skal vælge tre genstande, og hver af genstandene kastes op i luften, så spillerens rolle kan jonglere med dem.
    • Der tildeles en kontantpræmie for hver genstand, der kastes, uanset om personen formår at jonglere med genstanden eller ej.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
    • Hvis en af genstandene får personen til at falde af cyklen, er bonusspillet mislykket, og spilleren får kun tildelt de sammenlagte kontantpræmier.
    • Hvis personen formår at jonglere med alle tre genstande, er bonusspillet vellykket, og der tildeles et evnepoint for balance sammen med de sammenlagte kontantpræmier.
  • Armlægning: Spillerens rolle lægger arm med en stærk mand. Tryk uafbrudt på tasterne Z og X på tastaturet for at lægge arm med modstanderen.
    • Personens arm vises i startposition til armlægning.
    • Tryk uafbrudt på tasterne Z og X på tastaturet.
    • Hvis spilleren vinder, er bonusspillet vellykket, ellers er det mislykket.
    • Hvis bonusspillet er vellykket, tildeles spilleren et evnepoint for styrke samt en kontantpræmie.
    • Hvis bonusspillet er mislykket, tildeles spilleren kun en kontantpræmie.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
  • Knivkasteren: Spilleren får tre knive, som skal kastes mod et drejebræt med en klovn.
    • Personen vises med en kniv i hånden.
    • Spilleren skal bruge et trådkors til at vælge, hvor der skal sigtes.
    • Kniven vil enten ramme drejebrættet eller skyde forbi.
    • Der tildeles en kontantpræmie for hvert kast, uanset om kniven rammer brættet eller ej.
    • Kontantpræmien er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den samlede indsats i spillet, der udløste bonusspillet.
    • Hvis en kniv ikke rammer brættet, er bonusspillet mislykket og afsluttes. Spilleren tildeles kun de sammenlagte kontantpræmier.
    • Hvis alle tre knive rammer brættet, er bonusspillet vellykket, og der tildeles et evnepoint for underholdningsevne sammen med de sammenlagte kontantpræmier.
  • Specialbonus: Når alle 16 bonusspil er gennemført for en bestemt rolle, udløses der automatisk en specialbonus, der igen udløser en kontantpræmie. Kontantpræmien for denne specialbonus er baseret på en tilfældig multiplikator, ganget med den aktuelle samlede indsats. Kontantpræmien vises i et vindue, der popper op, når det 16. bonusspil er gennemført. Klik på knappen 'PLAY AGAIN' for at vende tilbage til hovedskærmen. Alle 16 bonusspil nulstilles og kan spilles igen.
  • Maks. kontantpræmie for hvert bonusspil: Du kan vinde op til det beløb, der er angivet for hvert bonusspil i nedenstående tabel.
Evnemultiplikator Vind op til
1 EUR 200,000
1.5 EUR 200,000
2 EUR 500,000
2.5 EUR 200,000
3 EUR 200,000
3.25 EUR 200,000
3.5 EUR 200,000
3.75 EUR 200,000
4 EUR 200,000
4.25 EUR 200,000
5 EUR 200,000

Paytable:

  • Du kommer til skærmen med gevinstoversigten ved at klikke på knappen 'GEVINSTOVERSIGT' i hovedspilskærmen.
  • Udbetalingsreglerne er de samme for alle fire roller.

Circus paytable



Circus paytable

Den teoretiske gevinst til spilleren i dette spil er 95.05%.

Jeg fuldførte ikke spillet. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du bliver afbrudt midt i grundspillet, færdiggør softwaren automatisk spillet for dig. Når du er logget ind igen, vil du kunne se resultatet ved at klikke på knappen 'Spillogger'.

Hvis du bliver afbrudt efter at have udløst et bonusspil eller midt i et bonusspil, vil softwaren automatisk starte bonusspillet, når du er logget på igen, hvis det ikke allerede er sket. Ellers fortsættes spillet derfra, hvor du blev afbrudt.

Hvis du fortsat har problemer, skal du kontakte vores døgnåbne kundeservice.

Seneste opdatering: 29-03-2018