Road Kill

Gevinstoversigt

CALL TO ARMS

To Scatter-symboler udløser Call To Arms og giver to normale hjerter.

Hvis det tredje Scatter-symbol kommer frem under denne tilstand, udløser det Team Assemble Freespins og gendanner alle normale hjerter, der er gået tabt.

Spiltilstanden slutter, så snart der ikke er flere hjerter tilbage.

COLLECTORS

Collector aktiveres, når et Jumping Wild-dyr er i spil.

Hver Collector har en visuel forbindelse til sin tilsvarende Jumping Wild via sin farve og type.

Hver gang en bil bliver stoppet af Jumping Wild, Øger den tilsvarende Collector-værdi med 1.

Hvis Collector når sin maksimale værdi på 5, udløser det opgraderings funktionen ved at forbedre sin Jumping Wild afhængigt af typen.

Når opgraderings funktionen udløses, opgraderes et normalt hjerte til et pansret hjerte fra venstre på hjertelisten.

Hvis der mangler et hjerte, tilføjes et panserhjerte fra venstre på hjertelisten i stedet.

Collectors-tælleren bliver fjernet, hvis den maksimale værdi nås.

PAPA BEAR

Fungerer som en Jumping Wild ved at flytte sig til en tilfældig position i Kampområde (tromle 2, 3 og 4) mellem runderne.

Nedenfor forklares det, hvordan Papa Bear Wild fungerer:

- Når den er aktiv, aktiveres en generel multiplikator.
- Forsøger at bevæge sig 1 skridt hvert andet spin og i alle retninger.
- Kan kun blokere en bil én gang ved at beskadige den med to hitpoints fra venstre og højre.
- Hver gang en bil bliver stoppet, øges den generelle multiplikator med 1x til maksimalt 5x og dens Collector med én.

Hvis dens Collector når den maksimale værdi på 5:
- Anvend en permanent x2-multiplikator på Jumping Wild indtil slutningen af indsatsen.

DEER JOE

Fungerer som en Jumping Wild ved at flytte sig til en tilfældig position i Kampområde (tromle 2, 3 og 4) mellem runderne.

Nedenfor forklares, hvordan Deer Joe fungerer:

- Fungerer som en Split Wild og udløses kun, hvis den blokerer en bil.
- Forsøger at bevæge sig 1 skridt hvert spin og i alle retninger.
- Kan kun blokere en bil én gang ved at beskadige den med ét hitpoint fra venstre og højre.
- Hver gang en bil bliver blokeret, deler den alle symbolerne på samme række og i samme retning, som bilen kommer fra.

Hvis dens Collector når den maksimale værdi på 5:
- Split-funktionen vil nu skære alle rækkerne i stedet for én.

FRED THE RABBIT

Fungerer som en Jumping Wild ved at flytte sig til en tilfældig position i Kampområde (tromle 2, 3 og 4) mellem runderne.

Nedenfor forklares det, hvordan Fred The Rabbit fungerer:

- Fungerer som en Trapper.
- Bevæger sig hvor som helst på hvert spin inde i Kampområde.
- Kan blokere en bil flere gange ved at beskadige den med ét hitpoint fra venstre og højre.
- Hver gang en bil er blevet stoppet, efterlader den en Wild fra sin nuværende position og hopper derefter til en ny tom position.

Hvis dens Collector når den maksimale værdi på 5:
- Under dens første spring skal du anvende en Trap én gang fra dens startposition.
- Trap kan kun blokere og skade en bil én gang og forvandler den til en Wild, hvis bilen bliver stoppet af den.
- Hvis Trap ikke stopper eller rammer en bil, bliver den fjernet, før spinnet stopper.

HILLY AND BILLY CARS

Aktiveres, når et dyr er i spil, og udløses kun mellem spins.

Der findes to typer biler:
Grøn – Hilly's bil (1 hitpoint)

- Kommer altid først i hver runde.
- Skal rammes én gang for at blive stoppet.

Rød – Billy's bil (2 hitpoints)

- Kommer kun ind i hver femte runde under Team Assemble eller i hver runde under Junkyard Assault.
- Skal rammes to gange for at blive stoppet.

Hver gang en bil kommer i spil, kører den hen over tromleområdet fra højre side og til en tilfældig række.

Hvis en Jumping Wild får blokeret bilen, fjerner du et hitpoint fra den. Hvis dens hitpoint når nul, bliver bilen stoppet.

Hvis bilen formår at krydse området fra højre uden at blive stoppet. Bilen vælger igen en tilfældig række og kører fra venstre side.

En gennemført tur frem og tilbage vil enten beskadige et pansret hjerte eller fjerne et normalt hjerte fra højre på hjertelisten.

Funktionen stopper, når der ikke er flere hjerter i spil.

TEAM ASSEMBLE

Udløses ved at have samlet i alt 3 Scatters under Base Game eller Call To Arms.

Når den udløses, giver den tre hjerter eller genopretter alle normale hjerter, der er gået tabt.

Den røde bil bliver aktiveret og kommer ind sammen med den grønne bil under hvert femte spin.

Kan gå videre til bonusfunktionen Junkyard Assault, hvis alle tre Jumping Wilds er blevet opgraderet.

Spiltilstanden slutter, så snart der ikke er flere hjerter tilbage.

JUNKYARD ASSAULT

Udløses kun, hvis alle tre Jumping Wilds er blevet opgraderet.

Når den udløses, giver den tre hjerter eller genopretter alle normale hjerter, der er gået tabt.

Den røde bil kommer nu i spil på hvert spin på samme måde som den grønne bil.

Jumping Wilds individuelle Collectors bliver erstattet med en Total Collector, der starter fra 0, og som nu udløser Roadblock, hver gang den når sin maksimale værdi.

Spiltilstanden slutter, så snart der ikke er flere hjerter tilbage.

ROADBLOCK

Bliver udløst ved at samle i alt 20 hits, som bliver aktiveret til det næste spin.

Funktionen starter med at gendanne alle normale hjerter og forvandler alle Jumping Wilds til at dække en hel række hver på Kampområde.

Når den anvendes, kommer Hilly's og Billy's biler i spil og rammer én tilfældig række hver og udløser en funktion baseret på den ramte række:

Top – tilføjer en Wild tilfældigt på tromle 5.
Midten – deler alle rækkerne på tromle 5.
Bund – multiplicer 3x3 Wild med to.

Denne rækkefølge vil altid være den samme, og hver række kan rammes to gange.

Når begge biler er stoppet, alle tre rækker bliver nu til en stor 3x3 Wild, der dækker hele Kampområde.

Når udbetalingen er sket, deler 3x3 Wild sig nu tilbage i Jumping Wilds, og den Total Collector starter nu fra 0.

KINGS OF THE ROAD

Spillets maksimale udbetaling er 11091 gange basisindsatsen.

Når den samlede gevinst overstiger dette beløb, så afsluttes spillerunden, og 11091 gange basisindsatsen tildeles.

OP TIL 99 FORBUNDNE GEVINSTMÅDER

Gevinster beregnes ved at multiplicere værdien af symbolet i udbetalingstabellen og antallet af måder for gevinstsymbolet.Kun den højeste gevinst pr. indsats udbetales.

En gevinstkombination med det samme symbol på tilstødende hjul, forbundet via samme række eller en række op eller ned, udbetaler fra venstre mod højre. Funktionsfejl annullerer alle gevinster.

Spilleregler

    • Road Kill er en videospillemaskine med følgende funktion(er):

- Call To Arms

- Collectors

- Team Assemble

- Junkyard Assault

- Roadblock

- Kings of the Road

  • Videoslot med 16 symboler, 5 ruller og 3 rækker.
  • Det teoretiske afkast for spillerne i dette spil er 96,05 %.
  • Det teoretiske afkast for spillerne for Team Assemble-funktionskøb er 96,15 %.
  • Det teoretiske afkast for spillerne for Junkyard Assault-funktionskøb er 96,21 %.
  • Det teoretiske afkast for spillerne for Lucky Draw-funktionskøb er 96,19 %.
  • Kampområde kan kun forekomme på tromle 2, 3 og 4 i Call To Arms, Team Assamble og Junkyard Assault.
  • Et Wild-symbol erstatter ethvert betalingssymbol.
  • Vindende kombinationer og udbetalinger sker i henhold til gevinstoversigten.
  • Sammenfaldende gevinster på flere kombinationer udbetales.
  • Alt afhængig af spiltilstanden (hovedspillet eller en af bonustilstandene) anvendes der forskellige rullekonfigurationer.
  • Den simulerede maksimale udbetaling er 11091 gange indsatsen (1:25000000 runder).
  • Alle symboludbetalingsværdier i udbetalingsskemaet vises i samme valuta som indsatsen.
  • Funktionsfejl annullerer alle gevinster.
  • Fejlfunktion på spillets hardware/software; alle berørte indsatser bliver refunderet.
  • Spilrunder, der ikke er afsluttet inden for 90dage, lukkes automatisk. Eventuelle indtjente gevinster under pågældende runde vil blive udbetalt. Disse runder kan ikke genspilles.
  • Spilrunder med en gevinst, der kan spilles med, og som ikke er færdig inden for 24timer, lukkes automatisk. Eventuelle akkumulerede gevinster i løbet af denne spilrunde vil blive udbetalt.
  • Autospil spiller automatisk det valgte antal runder, eller indtil eventuelle avancerede autospil-indstillingskriterier er opfyldt.
  • Når du ændrer autospil-indstillinger under en spillerunde, træder alle indstillinger i kraft når spilrunden eller funktionen er gennemført.
  • Nogle autospil-funktioner kan være obligatorisk i visse jurisdiktioner.
  • Når du spiller med kryptovaluta, nulstilles uafsluttede spilrunder og tilstande automatisk efter 24 timer. Eventuelle akkumulerede gevinster i denne runde udbetales.

Seneste opdatering: 06-12-2023