Baron Bloodmore and the Crimson Castle

Spilleregler (27.4.2021)

Bemærk: Baron Bloodmore and the Crimson Castle-computerspillemaskinen omtales som Baron Bloodmore and the Crimson Castle, spillet eller spil.

1. Baron Bloodmore and the Crimson Castle er en computerspillemaskine med 5 hjul og 25 gevinstlinjer. Spillet byder på et kæmpe mysteriesymbol, et bonusspil med gratis spins og samt et Rød kontantbonus-spil med en mønstersamlingsfunktion, en genereringsfunktion og en kopifunktion. Den teoretiske tilbagebetaling er 96,07 %.

2. En spilrunde indledes med startknappen og gennemfører spillet med det valgte indsatsniveau.

3. Ingen indsatser kan ændres under en spilrunde.

4. Autospil gennemfører spillet automatisk i det antal spilrunder, som vælges på autospilsiden. Denne funktion er muligvis ikke tilgængelig.

5. Alle spiludbetalinger og gevinstkombinationer udbetales i henhold til gevinsttabellen.

6. Alle gevinstlinje-gevinster under en spilrunde lægges sammen og præsenteres ved slutningen på spilrunden.

7. Alle gevinster præsenteres og udbetales i den valgte valuta.

8. Kun den største gevinst per gevinstlinje udbetales set i rækkefølge fra venstre mod højre og i kombinationer i henhold til gevinsttabellen.

9. Wild-symbolet erstatter ethvert andet symbol med undtagelse af Scatter-symbolet ved gratis spins og Scatter-symbolet (kontant).

10. Kæmpe mysteriesymbolet er et 3x3-symbol, som tilfældigt forvandles til et hvilket som helst andet symbol med undtagelse af Scatter-symbolet ved gratis spins. I grundspillet kan det kæmpe mysteriesymbol dukke tilfældigt op ved vilkårlige spins på hjul 2-4. I bonusspillet med gratis spins udløses det kæmpe mysteriesymbol ved hvert spin.

11. 3 (eller flere) gratis Scatter-symboler ved gratis spins, der lander hvor som helst på hjulene under grundspillet, udløser bonusspillet med gratis spins. Antallet af tildelte gratis spins afhænger af antallet af Scatter-symboler, der udløste bonusspillet ihenhold til gevinsttabellen.

12. 3 (eller flere) Scatter-symboler (kontant), der lander på 3 (eller flere) forskellige hjul under grundspillet eller bonusspillet med gratis spins, udløser Rød kontantbonus-spillet. Når Rød kontantbonus-spillet udløses, vil Scatter-symbolerne (kontant), der udløste kontantbonus-spillet forblive på hjulene, indtil kontantbonus-spillet er slut, eller hvis mønstersamlingsfunktionen er aktiv
på symbol(er).

13. Når Rød kontantbonus-spillet udløses, bliver de normale hjul udskiftet med specialhjul, som udelukkende består af symboler med indsatsmultiplikatorer (begyndende med en værdi på mellem 1x og 50x indsatsen), kontantbonus-spilfunktionssymboler og tomme felter.

Rød kontantbonus-spillet indledes med 3 gratis spins. Hver gang et symbol lander på et tomt felt, genindstilles antallet af gratis spins til 3. Alle symboler vil forblive på hjulene i resten af Rød kontantbonus-spillet eller hvis mønstersamlingsfunktionen er aktiv på symbol(er).

Ved slutningen på Rød kontantbonus-spillet bliver værdierne af alle multiplikatorer lagt sammen, og det samlede beløb udbetales. Når Rød kontantbonus-spillet er gennemført, fortsætter spillet fra det punkt, hvor det blev udløst.

Gevinstlinje-gevinster er ikke gældende for Rød kontantbonus-spillet.

14. Mønstersamlingsfunktion: Når du starter Rød kontantbonus-spillet genereres et tilfældigt mønster bestående af 5 oplyste symbolpositioner. Hvert af de genererede mønstre vil have en oplyst midterposition og mindst én tom plads. Dette mønster vil forblive under hele det aktuelle kontantbonus-spil, indtil et nyt mønster genereres. Når alle oplyste symbolpositioner er fyldt,
udløses mønstersamlingsfunktionen. Indsatsmultiplikatorværdierne for de 5 oplyste symboler lægges sammen. Den samlede værdi lægges til symbolet i midterpositionen og fordobles så. Alle omfattede symboler, med undtagelse af symbolet i midterpositionen, fjernes så, og et nyt mønster genereres.

15. Genereringsfunktion: I Rød kontantbonus-spillet kan genereringssymbolet dukke tilfældigt op og tilføje sin egen multiplikatorværdi til alle de andre eksisterende indsatsmultiplikatorer. Under et hvilket som helst spin kan der maksimalt lande ét genereringssymbol på hjulene.

16. Kopifunktion: I Rød kontantbonus-spillet kan kopisymbolet (der ikke har nogen egen indsatsmultiplikatorværdi) dukke tilfældigt op og kopiere værdierne fra alle de øvrige symboler på hjulene til sig selv. Under et hvilket som helst spin kan der maksimalt lande ét kopisymbol på hjulene. Når kopisymbolet lander under det samme spin som et genereringssymbol, aktiveres
det, efter genereringssymbolet er blevet aktiveret.

17. Den maksimale samlede indsatsmultiplikator for én spilrunde er 25.000. Hvis denne grænse nås, vil spilrunden blive afsluttet, og der udbetales ingen yderligere gevinster.

18. Bonusspillene gennemføres med den samme indsats som det spin, der udløste bonusspillet.

19. Hvis der opstår fejl på spillet, vil alle påvirkede indsatser og udbetalinger være ugyldige.

Knap

 

Funktion

1

 

Klik for at starte en spillerunde. Hvis du spiller på en stationær computer eller en bærbar, kan du også trykke på mellemrumstasten. Dette er aktionsknappen.

2

 

Vis indstillinger for indsats.

 

3

 

Vis indstillinger for autospil.

 

4

 

Vis spilleregler.

 
 

5

 

Vis gevinsttabel.

 
 

6

 

Spring præsentation over.

 
 

7

 

Tænder og slukker for lyden.

 
 

8

 

Afslut spil.

 
 

9

 

Afslut aktuelle visning.

 
 

10

 

Vis oplysninger om spillerunde (i et separat vindue).

11

 

Toggle vibration on/off.Slå vibration til/fra.

12

 

Starter spillets specielle funktion (fx gratis spil).

 

13

 

Stop autospil-session.

Seneste opdatering: 29-09-2021