Atomic Fruit

Atomic Fruits

Spillets mål:

Atomic Fruit er et spil med ti forudbestemte gevinstlinker og 16 moduler som består af 4 förbestämda vinstlinjer och 16 moduler som består af 4 kugler i samme farve. Spillet indeholder en spillefunktion med kluster. Når spillet starter drejer symbolerne rundt ligesom atomer. Når de standser  dannes et tilfældigt modul med fire symboler og fire farver. Ens symboler i hvert modul på en gevinstlinje giver vinst. Yderligere ens symboler i hvert modul giver seperate gevinster af samme type. Antal gevinster med en bestemt symboltype tilsvarer antal ens symboler i hvert modul ganges med hinanden. Du belønnes med en klustergevinst når syv eller flere moduler af samme farve ved siden af hinanden vises horisontalt og/eller vertikalt.

Information om spillet:

  • Den laveste indsats er EUR 0,10 og den højeste er EUR 500.
  • Et modul kan vises i tre forskellige farver (rødt, grønt eller blåt). Farverne vises på symbolernes kanter og på kuglerne hvor symbolerne drejer rundt.
  • Antal gevinster med en vis symboltype tilsvarer antal ens symboler i hvert modul ganges med hinanden op til højst 256 gevinster per gevinstlinje (f.eks. 4 x 4 x 4 x 4).

Sådan spiller du

  • Standardindsatsen i spillet er EUR 0,10. Du kan ændre indsatsen ved at klikke på pilknapperne ▲ og ▼ ved Stake/Line (indsats per linje) på spilskærmen.
  • Klik på PLAY for at starter spillet.
  • Hvis du får fire eller flere ens symboler (mindst 1 på hver kugle) bliver du betalt i henhold til gevinsttabellen. Du kan vinde flere gange med samme symbol på en enkelt gevinstlinje.
  • Du belønnes med en klustergevinst når syv eller flere moduler af samme farve vises horisontalt og/eller vertikalt ved siden af hinanden. Farvemoduler som hænger sammen diagonalt indgår ikke i kluster. Hvis f.eks. fire farvemoduler hænger sammen diagonalt indgår disse moduler ikke i et kluster.
  • Ved klustergevinst bliver du betalt efter antal moduler i et kluster i henhold til gevinsttabellen.
  • Hvis du taber, er spillet slut. Du kan starte et nyt spil ved at klikke på PLAY.
  • Saldo: Når du har placeret din indsats vises din resterende spilsaldo ved CREDIT (tilgodehavende).
  • Aktuel spilsaldo er summan af de beløb som vises ved CREDIT og BET.
  • AUTOPLAY (automatisk spil): Med denne funktion kan du vælge at spille et valgt antal spil som hands free-spil. Du kan øge eller sænke antal autospil med piletasterne ▼ (-) och ▲ (+) som vises længst nede til højre på spilskærmen. Det højeste antal autospil som kan vælges er 999. Klik på Auto Play for at aktivere det valgte alternativ og at starte spillet.
  • Du kan stoppe autospillet ved at klikke på knappen STOP. Hvis spillet er igang stoppes autospillet efter omgangen er blevet afsluttet. I andre tilfælde stopper autospillet med det samme.
  • Klik på GAME LOGS hvis du vil se logbog fra dit spil.
  • Klik på GAME RULES (spilleregler) hvis du vil se yderligere regler for spillet på hjemmesiden.
  • Klik på REBUY (nyt køb) hvis du vil købe mere tilgodehavende til spillet fra din konto.
  • Klik på EXIT GAME hvis du vil afslutte spillet og gå tilbage til lobbyen.
  • Klik på QUICK DEPOSIT (hurtig betaling) hvis du vil indsætte flere penge på din konto.
  • Spillereglerne er de samme i både spil for rigtige penge og play for fun-modus.

Regler

  • Du kan ikke kontrollere symbolerne. De lander tilfældigt på en plads som styres af spillet.
  • Alternativ: Hvis du klikker på knappen Options (alternativ) højst oppe på midten af skærmen, starter en mekanisme som kontrollerer lyd- og grafikkvaliteten.
  • Lyd: Hvis du klikker på billedet Sound (lyd) øverst midst på spilskærmen slås lyden fra. Klikker du igen slås lyden til. Du kan aktivere og inaktivere lyden ved at markere og afmarkere lydkontrollen i menuen Options.
  • Kvalitet: Kvalitetskontrollen i menuen Options anvendes til at veksle spillet grafikkvalitet mellem Low/High/Medium (lav, høj og middel). Hvis du oplever at spille bliver langsomere bør du vælge dette altarnativ og at øge spilhastigheden på bekostning af billedekvaliteten.
  • Eventuelle symbolgevinster udbetales i henhold til gevinsttabellen. Hvis du ikke vinder nogle linjegevinster eller kluster er spillet slut.

    Eksempel:  I billedet forneden er den grønne kugle et eksempel på en kluster. De røde kugler er ikke kluster .
Atomic Fruits
  • Hvis du vinder på flere linker samtidig lægges gevinsterne til din totalgevinst.
  • Hvis du får en eller flere gevinstgivende klusterkombinationer betales gevinsterkombinationerne ud og tilsvarende farvemoduler forsvinder. Dette gør det muligt for modulerne at flytte ned til tomme rum som er opstået.
  • At klusters forsinvder og erstattes kaldes for klusterreaktion.
  • Når en klusterreaktion (Cluster Reaction) indtræffer forsvinder berørte moduler og tomme pladser skabes. Modulerne falder ned på de tomme pladser og gevinstmultiplikatoren øges med 1. Ved eventuel ny gevinst efter at modulerne er blev udskiftet ganges gevinsten med 2. Hvis yderligere klusterreaktions indtræffer efter modulerne byttes ud ganges gevinsten med 3 osv..
  • Hvis flere end et kluster vises samtidig forsvinder berørte frugtmoduler i alle kluster samtidig. Gevinstlinkemultiplikatoren øges med 1 (uanset antal kluster ved samme tilfælde).
  • Til højre i spilvinduet findes et gevinstvindue (Win Window) som viser linjegevinster og klusterreaktionsvinster.
  • Spillet afsluttes når der ikke er flere kluster og gevinsterlinker.
  • Ved eventuelle fej annulleres alle udbetalninger og spil.

Eksempel på hvordan kluster fungerer:

8 ens kulør – hver enkelt indeholder 4 symboler (markerede med et x).

Kuglerne forsvinder og skaber tomrum.

Kuglerne ovenfor falder ned i tomrummet (eventuelle gevinster/nye gevinster beregnes).

Yderligere et kluster skabes (x) af kuglerne som falder ned på de tomme pladser. Klustret forsvinder og eventuelle gevinster/ nye gevinster beregnes osv..

Eksempel på gevinster (med en indsats på EUR 1 per linje)
Seks kirsebær vises på en gevinstlinke med følgende grupperinger og farver:

Den første gevinstmultiplikator er altid 1.

(A)  4 kirsebærgevinster på den første række giver:
1 x 2 x 1 x 2 x indsatsen per linje (EUR 1) = EUR 4,00

(B)  En klusterreaktion med 7 moduler vises og betalar 3 x indsatsen per linje: EUR 3,00 (klusterreaktion med 7 røde farvemoduler (første kolonne 4 moduler og anden kolonne de første 3 moduler).

(C)  Gevinstmultiplikatoren for reaktionen øges til x 2.

(D)  Nye moduler falder ned og erstatter de røde moduler: 

(A) 4 kirsebærgevinster på den første række betaler x 2: (Gevinstmultiplikator: 2)
2 x 1 x 1 x 2 Gevinstmultiplikator (2) x indsatsen per linje (EUR 1) = EUR 8,00

(B) klusterreaktion med 8 grønne moduler indtræffer og betaler x 2: (Klusterreaktion med 8 grønne farvemoduler  – første kolonne 4 moduler og anden kolonne  4 moduler)
5 x gevinstmultiplikatoren (2) x indsatsen per linje (EUR 1) = EUR 10,00

(C)  Gevinstmultiplikatoren for reaktionen øges tilx 3.

(D) Nye moduler falder ned og erstatter de røde moduler: 

(A) 2 kirsebær på den første række betaler x 3: (Gevinstmultiplikatoren: 3)
1 x 1 x 1 x 2x gevinstmultiplikatoren (3) x indsatsen per linje (EUR 1) = EUR 6,00

(B) Ingen flere klusterreaktioner betyder at spillet er slut.

Teoretisk gevinst for spillet er 94,76 %.

Gevinsttabel

Klik på knappen PAYTABLE på hovedskærmen. Spillet navigerer til gevinsttabellen.

I skærmen PAYTABLE vælger du knappen Next (næste) for at navigere til gevinstmultiplikatorskærmen.

Jeg kunne ikke fuldføre spillet. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du mister forbindelsen under spillet og spillet ikke giver gevinst, afsluttes spillet automatisk. Du kan se dit spilresultat ved at klikke på Game Logs når du logger på igen.

Hvis du mister forbindelsen under et spil med en klusterreaktion kommer du tilbage til det punkt du mistede forbindelsen når du logger på igen og kan fortsætte.

Ved yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores kundeservice døgnet rundt.

Seneste opdatering: 16-05-2018