5 Monsters
SÆRLIGE SYMBOLER OG FUNKTIONER
MAXSYMBOLS™
Når et stort symbol er en del af en gevinstlinje, aktiveres det tilsvarende symbol i MAXSYMBOLS™-panelet.
Alle aktive MAXSYMBOLS™ indsamles i fremskridtsmåleren.
FREMSKRIDTSMÅLER
Fyld fremskridtsmåleren for at låse op for et nyt monster, og få indsamlingsbonussen.
Fremskridtsmåleren beholder sin fremgang for den aktuelle indsatsstørrelse.
Spilniveauer
Der er 6 niveauer i spillet.
Niveau 0 slutter, når monsteret 1 er låst op.
Niveau 1 slutter, når monsteret 2 er låst op.
Niveau 2 slutter, når monsteret 3 er låst op.
Niveau 3 slutter, når monsteret 4 er låst op.
Niveau 4 slutter, når monsteret 5 er låst op.
Niveau 5 starter, når alle monstre er låst op.
Niveau 5 er det sidste niveau, og spilleren vil altid forblive på dette niveau.
Spilfremgang
Eventuelle fremskridtsfunktioner i spillet gemmes for dit spil på det indsatsniveau, du spiller på.
Antallet af ulåste monstre vil altid være det samme for de forskellige indsatser, men niveauet af fremskridtsmåleren kan variere baseret på mængden af indsamlede MAXSYMBOLS™ på de forskellige indsatser i spillet.
Hvis du tildeles free spins fra en kampagne, vil eventuelle fremskridt i grundspillet blive gemt og være tilgængelige til fortsat at spille med samme indsats, når free spins er afsluttet.
Bemærk, at dette tilstandsfulde spil gemmer sin tilstand for evigt.
TILFÆLDIGE SYMBOLER
Funktionen Tilfældige symboler aktiveres tilfældigt under grundspillet, når der er et aktivt MAXSYMBOL.
INDSAMLINGSBONUS
Indsamlingsbonussen aktiveres, når fremskridtsmåleren er fyldt.
Bonusspillet giver 3 spins. Antallet af spins nulstilles til 3, hver gang et symbol er en del af en gevinstlinje.
Indsamingsbonussen slutter efter tre fortløbende døde spins, eller hvis den maksimale gevinst på 55.555x indsatsen er nået.
Funktionssymboler
MULTIPLIKATORSYMBOLER
Viser en værdi på mellem 2x og 5x indsatsen.
AKTIVERINGSSYMBOLER
Udløser det tilsvarende monsters evne.
Monstrene
Hvert monster har sin egen unikke funktion.
Indramningseksperten
Placerer rammer med multiplikatorværdier på tilfældige positioner.
Når et multiplikatorsymbol lander på en ramme, multipliceres værdien af multiplikatorsymbolet med værdien af rammen.
Betaleren
Tager en af multiplikatorerne fra hjulene og tilføjer den til alle multiplikatorsymboler.
Boosteren
Øger værdien af et af multiplikatorsymbolerne.
Indsamleren
Samler alle multiplikatorværdier fra hjulene og tilføjer dem til sin aktiveringsflise.
Tankelæseren
Multiplicerer de laveste og højeste multiplikatorværdier.
SÅDAN SPILLER DU 5 MONSTERS
Samlet indsats
Den samlede indsats er summen af indsatser pr. linje. Du kan justere den når som helst ved at bruge knapperne + og -.
Spin hjulene
Mellemrum for at spinne. Klik på Spin-knappen for at spinne hjulene.
Autospil
Tryk på AUTO-knappen for at starte automatisk spil til den aktuelle, valgte indsats. Vælg, hvor mange spin der skal spilles via rullemenuen Samlet Antal Spin.
Flere autospilsindstillinger
Vælg tabsgrænsen. Autospin stopper ved det sidste spin, inden tabsgrænsen er nået. Tabsgrænsen for autospil skal være højere end din samlede indsats.
Udvid dialogen AUTOSPIL ved at vælge FLERE AUTOSPIL-INDSTILLINGER. Her kan du vælge flere kriterier for at stoppe AUTOSPIL, herunder - Stop hvis en enkelt gevinst overstiger et bestemt beløb eller Stop ved Bonus-funktion.
Præmieværdien for en gevinstlinje er den samme som den samlede indsats pideret med antallet af gevinstlinjer, ganget med symbol-multiplikatoren, som det fremgår af udbetalingstabellen. Når flere gevinster opstår på flere gevinstlinjer, bliver de samlede gevinstværdier lagt sammen. Hvis der opstår mere end én gevinst på samme udbetalingslinje, udbetales den største gevinst.
For eksempel: Samlet indsats er 2. Antallet af gevinstlinjer er 20. Symbol-multiplikatoren for en række på 5 er 300. Gevinsten for 1 gevinstlinje med dette symbol og dette antal på række beregnes således: 2 / 20 * 300 = 30.
Gevinstværdien fra en måde eller vindende klyngespil er den samme som indsatsen ganget med symbol-multiplikatoren som vist i udbetalingstabellen. Når der er flere gevinster fra flere måder eller klynger, lægges gevinstværdierne sammen.
Eksempel: Samlet indsats = 2. Symbolgevinst-multiplikator = 2. Gevinst = 2x2 = 4.
For at få den bedste spiloplevelse anbefales det, at du bruger den nyeste softwareudgave. Ufuldstændige spil vil automatisk blive afklaret efter 2 dage. Enhver gevinst der opstår fra automatisk afklarede spil, skal indbetales på spillerens konto. Tekniske fejl annullerer alle udbetalinger og spil.
Det teoretiske spillerafkast for dette spil på niveau 0 er ≈ 96.73%.
Det teoretiske spillerafkast for dette spil på niveau 1 er ≈ 96.47%.
Det teoretiske spillerafkast for dette spil på niveau 2 er ≈ 96.22%.
Det teoretiske spillerafkast for dette spil på niveau 3 er ≈ 96.05%.
Det teoretiske spillerafkast for dette spil på niveau 4 er ≈ 96.34%.
Det teoretiske spillerafkast for dette spil på niveau 5 er ≈ 96.47%.
5 Monsters v1.1.60 2023-05-18
Den kalkulerede maks. multiplikator for spillet er 55555.00.
Last modification date: 5/29/2023